Καλημέρα σας.

Ονομάζομαι Πορτοκαλάκης Λεόντιος και βρήκα αυτό το βίντεο από το ίντερνετ. Δεν γνωρίζω ποιος το δημιούργησε και ποιος το μετέφρασε. Πάντως ένιωσα την ανάγκη και την επιθυμία να το μοιραστώ μαζί σας. 

Μπορεί η πραγματική αιτία ενός ιού να μην είναι αυτή. Μπορεί όμως μέσα σε τόσο κακό, να φέρει ένα μεγάλο καλό. Είναι στο χέρι του καθενός πως θα μεταφράσει το κακό. Από ποια πλευρά θα το κοιτάξει. Από την άποψη των ανθρώπινων σχέσεων μέχρι και των επαγγελματικών. Όπως και εσύ έτσι και εγώ είμαι κλεισμένος στο σπίτι. Βαριέμαι, έχω νεύρα, δεν αντέχω άλλο, όλα μου φταίνε. Είναι εντάξει... Ναι, είναι εντάξει. Θα έρθουν και πιο όμορφες μέρες λέω στον εαυτό μου. Τις πιο όμορφες μέρες όμως, εμείς τις φτιάχνουμε. Πριν όμως γίνει αυτό πρέπει να μάθουμε να εκτιμάμε.

Να εκτιμήσουμε αυτά που έχουμε και πιο πολύ να εκτιμήσουμε αυτό που θεωρούμε αυτονόητο, την ζωή. 

Μην περιμένετε να χάσετε κάποιον για να του πείτε σε αγαπώ, σε χρειάζομαι, σε ευχαριστώ. 

Ελπίζω να μας περάσει το μήνυμα ο ιός και να μην χρειαστεί ξανά κάτι να μας φέρει σε αυτή την θέση.

Καλή προβολή: